perjantai 26. syyskuuta 2008

Maaritilta omakatisesti naas...

Heippa kaikille Maaritilta Pakistanista Abbottabadista! Ihanaa olla terveena jalleen!! Kiitos kun olette rukoilleet puolestamme! Olin sairaana ja kovin hitaasti tunnuin myos toipuvan. Lopulta vain ajattelin etta Jeesus on luvannut antaa rauhan, rauhan, rauhan... Tanaan kun herasin oli oloni ihan erilainen  - tiesin etta olen terve - ja niin todellakin olen! Olen pystynyt syomaankin  normaalisti ja olen ihan vaan yksinkertaisesti elossa ! Kiitos Jeesus! Myohemmin joskus voin selvittaa tarkemmin mista kaikesta oli kyse - jouduin jossain vaiheessa olemaan myos paikallisessa Kristillisessa sairaalassa kolmisen yota, olin tipassa ja erilaisia kokeita otettiin - nyt se on kaikki ohi! Kiitos Jeesus! Tanaan tapasimme joitain muslimeja joiden kanssa hieman juttelimme ja myos Jeesus tuli puheeksi ja erityisesti eras vanha mies oli todella kiinnostunut jatkamaan keskustelua aiheesta myohemmin ja kutsui meidat kylaan sitten kun ramadan-paastokuukausi on ohi. Muutamia muitakin pienia kohtaamisia on ollut ja ne on olleet kylla piristavia. Muutenkin tuntuu etta taalla Basis Communityssa alkaa vahitellen hahmottua se oma toimenkuva. Tanaan tosin myos tiedustelupalvelusta kaytiin jututtamassa meita ja halusivat nahda passit ja viisumit - olivat saaneet meista tietoa Islamabadista. Vahan hermostutti kun ei oltu ihan varmoja miten kay. Mutta loppu hyvin kaikki hyvin - saadaan jatkaa oleilua turistiviisumilla toistaiseksi ja sitten myohemmin voidaan hakea jatkoaikaa viisumille. Muutamia uskovia on myos kaynyt vierailemassa, paikallisia evankelistoja ja muita. Eipa tassa nyt talla eraa muuta, pitakaa meidat jatkossakin rukouksissanne, tekin olette meidan rukouksissa. Rakkaudella siskonne Maarit.

Ei kommentteja: